Zamknij okno Drukuj dokument

Zawiadomienie o sesji - 28 kwietnia 2014r., 12:00

ZAWIADOMIENIE O SESJI

XLIII sesja Rady Miejskiej w Cybince odbędzie się w dniu 30 kwietnia 2014 r. (środa), o godz. 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Cybince.

 

Proponowany porządek obrad

1.        Otwarcie sesji.

1.        Stwierdzenie quorum.

2.        Przedstawienie porządku obrad.

3.        Interpelacje, wnioski i zapytania.

4.        Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Cybinka na 2014 r.

5.        Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cybinka na lata 2014-2028.

6.        Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania oraz wysokości dotacji z budżetu Gminy Cybinka dla Parafii Rzymsko-Katolickiej w Białkowie p.w. św. Andrzeja Boboli na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane kościoła w Białkowie.

7.        Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia sieci prowadzonych przez Gminę Cybinka publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Cybinka.

8.        Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych tych bonifikat od opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Cybinka.

9.        Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gminnych na okres powyżej 3 lat.

10.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany opisu granic stałych okręgów wyborczych numer 2, 3 oraz 15 miasta i gminy Cybinka.

11.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do Zrzeszenia Gmin Województwa Lubuskiego.

12.   Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy Gminy Cybinka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, za 2013 rok.

13.   Sprawozdania Ośrodka Pomocy Społecznej w Cybince:

a)     z działalności oraz ocena zasobów pomocy społecznej za 2013 rok;

b)     z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2013 r.;

c)     z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2013 r.

14.   Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz odpowiedzi na interpelacje
i wnioski radnych. Sprawy różne.

15.   Zatwierdzenie protokołu z XLII sesji.

16.   Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady

 (-) Zenon Walenczewski

Metadane

Źródło informacji:Dawid Wincek
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Dawid Wincek
Data wprowadzenia:2014-04-25 08:18:32
Opublikował:Dawid Wincek
Data publikacji:2014-04-25 08:19:14
Ostatnia zmiana:2014-04-25 15:13:44
Ilość wyświetleń:447